زمینه سازان ظهور

انتظار فرج امام زمان علیه السلام با کار بی وقفه و کوشش و زمینه سازی

زمینه سازان ظهور

انتظار فرج امام زمان علیه السلام با کار بی وقفه و کوشش و زمینه سازی

همه است آرزویم ک ببینم از تو رویی...

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ق.ظ

حضرت بابا، اینها فرزندان تان هستند در قلب سرزمینی خشک از یاد شما...

اما ب قدر توان شان، نام جدتان را بالا برده اند، توفیقات شان را روز افزون کنید.


نمونه ای از فعالیت عزیزان زمینه ساز ظهور ک در گروه stand 4 hussain در  نروژ خدمت گزارند.


بقیه را در ادامه ی مطلب ببینید...

همه ی این کارها را می کنیم، تا شاید قدمی در راه وظیفه مان برداشته باشیم...

تا شاید از طریق حسین علیه السلام، گل رویتان را زیارت کردیم...

اللهم اجعلنا من انصاره و اعوانه و الذابین عنه و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه

الله عجل لولیک الفرج المهدی

۹۲/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
زمینه سازان ظهور

نظرات  (۱)

۰۱ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۹ خادم الموعود
یا سیدالشهدا!
آقا عنایتی بکن،این دل من پریشونه
آقاببین این دل من همیشه داره میخونه
همیشه میگه ای خدا پس کِی میرم کرب و بلا
یعنی میشه من بمیرم کنار تربت آقام
به مجنونت نگاه بکن که داره کم کم میمیره
از عشق بین الحرمین،داره میسوزه،جون میده
آقابزار محرمت بیام کنارت بمونم
بیام نماز آخرو پیش ضریحت بخونم...
"به وقت شرعی عزا،43 روز تا محرم اباعبدلله(ع)"

منتظر حضور گرمتون هستم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی